En kväll att minnas

2012-10-12 09:28:12
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Memories 0 kommentarer
Kvällen igår var magisk. Istället för en lång och småtråkig text kör vi på det gamla, hederliga punktsystemet.
Vad som var bra med kvällen:
 
♥ Outfiten blev bra till slut. Jag kände mig varken för över- eller underklädd och det gick bra trots klackar & träningsvärk. Ett extra plus var att jag inte fick några skavsår!
♥ Jag lyckades få till håret någorlunda, helt på egen maskin.
♥ Välkomnstdrinken var supergod, likaså de hjärtformade snittarna.
♥ Vi fick sitta vid ett bord långt fram, vilket jag var extra glad för gällande sista punkten ;-)
♥ Maten var fantastisk, hela vägen från för- till efterrätt. 
♥ Underhållningen var helt sjukt rolig, skrattade så jag fick ont i käkarna ett tag.
♥ Många av de jag hoppades och hade röstat på fick sin Guldstege, jätteroligt!
♥ Alla var väldigt finklädda och det var superfint pyntat vid entren, på toaletterna och vid borden. Det hela var verkligen glammigt!
♥ Och så har vi nu kommit till sista punkten. Kalla mig vad som helst, men det är fanimej bland det finaste jag har varit med om. Jag visste att det skulle vara en hemlig gäst med någon gång under programmets gång, men hade inte lagt ner någon större eftertanke på det. Jag kanske tänkte att det ändå inte var någon jag visste om eller att det mest var ett sätt att locka fler att komma dit. Well, jag hade fel. Den hemliga gästen var ingen mindre än TAKIDA. Den överraskningen var så sjukt oväntad, men så underbart bra. Och det var såklart magiskt. Rysningar från topp till tå och jag var helt lyrisk resten av kvällen. UNDERBART!
 
Nu har jag legat och dragit mig i sängen och tänkte sprätta iväg på morgonpromenaden. Får se om det blir en PW, jogg eller intervaller. Brukar känna av vad kroppen känner för, så det visar sig. Senare idag blir det ett gympass, är riktigt taggad! Nu ska jag ut i det fina höstvädret.
 
Ha en kanonfredag, det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥