Match på gång

2009-08-08 10:59:26
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Det är lördag och klockan står på 10.48. Vaknade även idag upp med min kära, dock ingen sol som sken in idag. Men snacka om en bra start på morgonen att bara vrida på huvudet och få en puss och ett godmorgon sötnos. Oslagbart.

Nåja, som titeln lyder så är det matchdags idag. Klockan 14.00 går avsparken, dock ska vi ut till obygden (Stöde) vilket tar sin lilla tid. Så om ca 35 minuter rullar vi iväg. Jag vet inte huruvida det är bra eller dåligt med match idag. Vi spelade i torsdags också, hann bara vila igår och nu smäller det igen. Har totalt tappat spelglädjen och allt tusan vad det heter. Började gå tungt redan i våras, och jag känner inte av någon förbättring än så länge. Nåja, vi får väl se vad denhär matchen ger med sig. Det är ju alltid kul att träffa tjejerna, och i torsdags må jag säga att vi hade det väldigt trevligt. Men om jag säger såhär, man är inte så jättemotiverad att knyta på sig fotbollsskorna när man inte känner hur det riktigt spritter i hela kroppen, ända från huvudet ner till tårna. För det är precis den känslan jag har tappat någonstans på vägen. Vi får väl se om den dyker upp någonstans.

Idag önskar jag att jag befann mig ca 90 mil härifrån. Anledning? Jo, en släkting till mig ska gifta sig idag. Och jag har inte möjlighet att vara där, vilket är trist. Men hälsar ett stort grattis iallafall :)

Nåja, nu är det dags att börja fylla på vatten i min stackars kropp. Ser att solen börjar kika fram och termometern visar visst på 22 grader. Inte illa.
Har en hel del att göra nu också kom jag på. Kanske dags att börja ta tag i det innan jag får stressa, vilket jag inte tänker göra en lördag förmiddag!  Ha en bra dag sålänge, för det ska iallafall jag försöka ha!

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥