Musiktips

2009-08-07 23:31:08
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Har precis kommit hem från en kvällspromenad med min kära vän Anna, hade lite catching up att göra så det var en bra avslutning på en bra dag. Nu sitter jag och väntar på att André ska kika ner så vi kan slå på Bad Boys 2 och krypa ner under täcket. Men eftersom att jag inte har någonting bättre för mig just nu, tänkte jag vara lite bussig och slänga hit några sköna musiktips till Dig som nu har hittat hit. Here you go.

Hinder - Lips of an angel
Lifehouse - Blind
Bob Marley - Red red wine
Shaggy - It wasn't me
Uncle Kracker - Follow me
Boston - More than a feeling
Eamon - On & on
Vanessa Carlton - A thousand miles
John Waite - Missing you
Bruce Springsteen - My hometown
Lifehouse - First time
Cidinho & Doca - Rap das armas
Eagle Eye Cherry - Save tonight
Skillet - Those Nights
Fall Out Boy feat. Lil' Wayne - Tiffany Blews
Flipsyde - Missing You
Lil' Rain - Adore U (kommer alltid att vara världens finaste låt)

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥