Slut på friden

2009-08-26 22:58:09
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Japp, ikväll så har tydligen mamma och pappa flyttat hem. Eller rättare sagt, har mamma, pappa, Jazz och Trolle flyttat hem. Efter ett helt sommarlov i lugnet, helt ensam i huset är det nu fart och fläkt igen. Blandade känslor på den punkten. Har varit otroligt skönt att få göra precis som man vill, handla det man vill, äta det man vill osv. Men samtidigt är det lite skönt ändå, fast inte just ikväll. Var helt inställd på en lugn och skön kväll hemma själv som vanligt, men då när jag blev avsläppt här hemma stog båda bilarna där redan. Utan varning liksom. Men Trolleboy var ju hemma, så fick ju pussa lite på honom. Hihi.

Well, träningen var ganska rolig ändå. Blöt dock, men som sagt: rolig. Mia bjöd på fika och allt var precis som vanligt. Bosse kastade maskar också, hehe.

Nu ikväll har jag sett ett avsnitt av 24 (är det någon fler som brukar kika på det?) och funderar på att slå igång ett till innan jag somnar. Börjar inte förrän halv tolv imorgon, känns väldigt lyxigt må jag säga. Vi tänkte åka dit till elva iallafall och äta lunch på plats, får se hur det blir med det.

Nej, nu vill jag se hur det går för Jack Bauer och resten av gänget. Slänger in en kass bild på mina nya chinos iallafall, haha. Blev inte bättre än sådär, men nu får ni stå ut med det:



De är svarta iallafall, lite glansiga på något konstigt sätt. Finns på HM för 198 pix!

Dröm sött,
Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥