Sommaren med Göran

2009-08-17 00:42:15
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Efter en heldag med tjejerna på 1: Selånger Marknad, 2: Stan och 3: Birsta samt ett besök på Filmstaden ikväll känner man att ögonen börjar bli lite småtrötta sådär. Blev iallafall en lyckad söndag, trots dåligt väder. Hittade iallafall gardiner till rummet på marknaden. Snacka om otippat! Men jag föll för dem och de kommer att passa utmärkt i mitt rum nu när vi snart kliver in i höst-och vintertider. Bild på det kanske ni får någon gång, vem vet?

Shoppingen fortsatte ju som sagt efteråt, köpte mig en ny bh på HM. En svart spetsklassiker då min förra börjar bli lite utsliten sådär. Nåja, blev en McFeast på donken också, satt väldans fint må jag säga. Hamnade som sagt i Birsta också, men där började krafterna ta slut så vi tog bussen hem nästan lika snabbt.

Låg och pysslade lite med datorn ett bra tag, samtidigt som jag och min kära André byggde upp lite planer för kvällen. Det slutade med bio, myspys! Sommaren med Göran blev vårat mål, den som vi har varit på väg att se ett bra tag nu, men ikväll blev det äntligen av! Och jag måste säga det .. att har ni inte sett den redan, gör det! Sjukt rolig film!



Nu har vi precis tagit ut en nygräddad kladdkaka ur ugnen, ska kanske avnjuta en bit av den och slå på en bra film om vi inte somnar snart.

Fick ett telefonsamtal om en division fyra match imorgon. Tror ni att jag kan tacka nej? Nej. Så imorgon blir det match för min del, och ja .. ska inte tjata på om det mer nu på ett tag. Men fy vad jag inte är pepp.

Oh, nu ska jag pussa lite på pojken! Sov sött,
Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥