Vi är på gång

2009-08-12 10:55:00
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Sitter hemma hos André nu, vi har precis vaknat och nu gick han ut med hunden. Tänkte gå och lägga mig ute på balkongen i solen (ja, hör ni? det är sol idag!) men tänkte knåpa ihop ett inlägg till att börja med.

Igår blev det en tur till Birsta iallafall. Jag fikade med mamma till att börja med. Vi delade på en helt otroligt smarrig brownie och sedan gick vi skilda vägar och kikade runt lite. Jag hittade ingenting. Kom dit med massor av inspiration men sedan försvann den och jag orkade inte prova någonting alls. Så därmed, inga påsar.

Därefter skjutsade mamma hem mig till André, vi såg på Hjälp. Haha, vilken sjuk serie må jag säga. Hann inte stanna så länge för sedan skulle han iväg på träning, så jag tog mitt pick och pack och traskade hemöver. Fick i mig lite mat, latade mig vid datorn innan det var träningsdags för min del också. Och ja .. träningen ja. Noll motivation, seriöst. Den måste ju komma tillbaka snart, eller hur?

Kvällen spenderades här hos André alltså. Vi såg en bit på Harry Potter, han rensade garderoben och sedan hann vi med ett avsnitt till av Hjälp innan vi lade oss och pratade tills vi till slut slumrade in.

Så, då fick ni gårdagen också. Nej, nu går jag ut på balkongen en stund! Simma lugnt,
Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥