Walking on sunshine

2009-08-07 09:50:25
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Finns det någon bättre start på morgonen än att vakna bredvid sin kärlek, samtidigt som solen kikar in genom gardinerna? Knappast. Finns det något bättre sätt att spendera en sommardag än att ligga på en strand med goa människor, skön musik och bara njuta av allt sommaren innebär? Jag tror banne mig inte det heller.

Det är precis så jag planerar att min fredag ska se ut. Vi är alldeles snart på väg till strändernas strand, havens hav. Jag pratar förstås om Oxviken. Må vara det trevligaste stället här omkring.

Nu ska vi placera oss på mopederna för en låååång åktur. Update finner ni här om några timmar!
Ha en bra dag,
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥