Whatever it takes

2009-08-10 11:36:37
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Morsning!
Ny dag, nya möjligheter och allt vad man brukar säga. Sitter här bredvid A som går igenom massa tjejtidningar. Spännande!

Igårkväll låg vi här hemma och "kollade på film". Sju stycken trängdes inne i mitt lilla vardagsrum, varmt och lökigt värre. Fem stycken spenderade natten här, och nu har tre av dessa dragit sig hemöver medans jag och pojken sitter kvar här.

Hade tänkt imponera på mamma och pappa och göra en storstädning idag, får se om jag har orken till det om en stund. Det skulle behövas om inte annat. Gräsmattan skulle behöva en omgång den också, det är världens djungel här utanför för tillfället. Fast å andra sidan, känns det väldigt lockande att krypa ner i sängen med en bra rulle också. Får se vart det slutar.

Ikväll ska jag äntligen, äntligen, äntligen ta mina stela ben ner till ETIC och köra ett 75 minuter långt pace-pass. Det ska bli grymt härligt, jag vågar inte ens börja räkna på hur längesedan det var jag var där och tränare. Ett antal månader iallafall. Men nu blir det ändring på det. Får passa på nu när jag inte har någon fotboll i vägen, och innan skolan och allt annat kör igång. Lär ju bli en skaplig träningsvärk imorgon dock. Men det får ni höra mer om då :)

Well, dags att ta tag i denna måndag nu innan den är över. Vi hörs,
Fanny

Dagens låt: Magnum - Les Morts Dansants

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥