Framtiden erbjuder något finare

2009-12-08 21:56:40
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Åh, vad gudomligt skönt det var med massage idag. Obeskrivligt skönt måste jag säga! Drog en halvkroppsmassage på 45 minuter och under den tiden hann hon gå igenom armar, fingrar/händer, nacke, axlar och ryggen ner mot rumpan. Nästa gång blir om en vecka. Funderar på att antingen ta samma sväng eller köra en benmassage. Vet inte riktigt. Nåväl, skönt var det iallafall och jag ska banne mig unna mig själv en massage då och då.

Direkt därefter, groggy som man blir, drog jag hem till André. Började kolla på American Pie, käkade pannkakor och så klippte hans mormor håret på honom så nu ser han ut som i somras. Tummen upp enligt mig :) Mamsi kom och hämtade mig och vi drog till Birren. Var jätteshoppingsugen men så fort jag kom dit insåg jag att jag var trött och ville mest hem. Hade hellre legat kvar hemma hos A kan jag säga.

Ikväll har det blivit lite engelskaplugg och sådär. Känner mig ganska lugn inför provet faktiskt, får se hur det känns om ett dygn när det är avklarat! Hoppas på det bästa iallafall.

Förresten kom mina väggord idag! Imorgon kommer pappa hem ifrån Skåne så jag hoppas på att jag kan få lite hjälp av honom så de kommer upp någon gång :D Kastar in bilder och sådär när det är klart.

Imorgon ska jag klippa och färga om håret. Najs! Tack för mig, ha det bra sålänge ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥