Juldagen

2009-12-25 12:51:40
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Som vanligt är Julaftonen över på ett kick och man hinner knappt vakna förrän man ska gå och lägga sig igen. Åtminstone tycker jag att det är så. Dagen började med en lång och skön sovmorgon och sedan gjorde jag allt det där som jag skrev igår. La en ansiktsmask, duschade, rakade benen, smorde in mig i Body Butter, tripplade håret och så vidare. Mysigt att få pyssla om sig själv sådär ibland.

Vid tvåtiden rullade vi iväg mot Matfors och hem till mormor och morfar. Kom nästan precis innan Kalle så då kollade vi på det för att sedan vänta in maten och därefter äta. Sedan blev det lite dötid, jag ville mest hem men några timmar hade vi kvar ändå. Julklappsöppning och sedan lite fika hann vi med innan vi drog oss hemöver.

Här hemma fortsatte julklapparna och sedan kom André ner och vi hade våran egen lilla julafton, haha. Jag fick choklad, ett superfint halsband och ett gosedjur ;) Tack hjärtat! Kan ju för övrigt meddela att vi är tillsammans igen, det är många som har frågat hit och dit men nu vet ni.

Av någon anledning så hamnade vi nere på Midnattsmässan sen. Eh, det var ju kanske inte det roligaste jag har gjort i mitt liv men ändå rätt mysigt att sitta där. Det blev lite utdraget så vi kom inte hem förrän vid 1-tiden inatt. Orkade inte så mycket mer så vi gick och la oss. Blev sovmorgon även imorse och sedan drog han hem dirr för att umgås med sin familj och jag är mitt uppe i Sandströms traditionella juldag. Den innebär pyjamas hela dagen, massvis av filmer, pappa löser korsord, kanske spelar vi något spel eller så. Det är rätt mysigt faktiskt :)

Kanonfina julklappar fick jag också, jättenöjd. Hoppas ni också är nöjda och att ni hade en bra julafton och att ni får en bra fortsättning! :) Vi hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥