Önskelista

2009-12-20 15:09:22
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Det här vill jag ha i julklapp i år:

- Långt hår
- En resa till Irland
- Städat rum året om
- En personlig tränare
- En kram
- Fotbollstalang
- Ett par nya objektiv
- Tre önskningar med garanti på att de slår in
- En fin sångröst
- En egen lägenhet
- Snygg kropp
- En miljon kronor
- Massvis med kuddar som jag skulle kunna kasta mig ner i, i min säng
- En ny display till min stereo, eftersom att den displayen kraschade för en sisådär 3 år sedan?
- Massor av smycken, snygga kläder, snyggt smink och härliga body lotions
- Sommarbrun hy
- Fina ben
- Längre sommar
- En personlig stil
- Självförtroende
- Ett nytt vardagsrum
- En Audi A3 eller A4
- One tree hill säsong 6
- Fint ansikte
- Återuppleva veckan på Kreta
- En tatuering

Audi A4  Långt hår! Egen lägenhet Snygg kropp? Ja tack Gärna en tur till Irland

Kommentarer
Postat av: PatrikÅ

Det jag kan fixa:

En kram

Fotbollstalang

Sommarbrun hy till sommaren



(fotbollstalang och sommarbrun hy till sommaren kan jag fixa om du lirar fotboll med mig i sommar ;D)



Det som du redan har:

Långt hår

Fin sångröst

Snygg kropp

Fina ben

Fint ansikte



Varsågod, nu fick du även bättre självförtroende av mig också :)

2009-12-20 @ 23:30:07
URL: http://bower.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥