I am what you see, I am not what they say

2009-10-01 16:52:34
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Usel uppdatering nuförtiden, jag vet. Har lite fullt upp med allt möjligt, precis som det ska vara antar jag. Känner inte att jag har något speciellt att skriva om, blir som någon sorts dagbok bara och det kan jag tänka mig inte är det roligaste att läsa alla gånger.

Torsdagen har erbjudit fotboll, skratt, lite för mycket matte, goda mandariner, sexsnack och lite mer skratt! En bra dag helt enkelt. Nu väntar en promenad med A, tänkte ta med mig kameran och får förhoppningsvis några bra bilder. Ikväll blir det hockey med min kära pappa, och så mycket mer än det hinns nog inte med förrän det är dags att kojsa ikväll.

Nu ska jag ta på mig min nya mössa och ta mig ut i höstvädret! Puss,
Fanny ♥

Kommentarer
Postat av: VaddåPatrikÅ

Väldigt taskigt med uppdateringar, du.



Din mössa var frän :)

2009-10-02 @ 10:41:30

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥