What if I fell to the floor, couldn't take this anymore?

2009-10-24 11:46:11
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Ops, blev aldrig någon uppdatering igårkväll. Hade lite annat för mig och kände helt enkelt inte för att sitta vid datorn. Ingen träning blev det heller. Jag var jättesugen först men tänkte vara snäll med min kära far och invänta honom eftersom han också hade yppat att han var rätt sugen. Men när han kom hem slocknade han på soffan i ett par timmar och där någonstans försvann min träningsvilja. Kände mig allmänt slut i kroppen sedan torsdagsträningen, mensvärk så det sjöng om det och nej, inte på humör bara. Istället kom Chrissi hit ner och vi hade lite myskväll. Har redigt längesedan vi bara tog det lugnt, bara vi två. Alltid är det Birsta eller stan eller något annat skoj men igår kände vi helt enkelt bara för att ligga hemma. Och det var trevligt :)

Jaha, och idag är det lördag då. Klockan står på 11.42 och min kropp tycks inte vilja komma igång idag. Hoppade upp runt tio och virade in mig i täcket, gick ner och kastade mig ner i soffan. Blev frukost med mamma framför inspelade Idol sedan igår. Vet inte riktigt, tycker inte att omgången var så jättebra. Men nästa vecka, då sitter jag och tjejerna där på plats! Och vet ni vad? Det är DANSBANDSTEMA! Haha, det kan ju inte bli så mycket bättre ;) Nejmen det ska bli riktigt kul faktiskt. Börjar få lite smått panik vad jag ska ha med mig, vad jag ska ha på mig, vad jag ska lämna hemma och .. you know.

Mamsen och jag planerar att samla ihop allt tusan vi kan hitta och glida bort mot Fyndlagret och se om vi kan få några kronor. Alltid skönt att rensa lite faktiskt. Så ska nog bara fräscha på mig lite och se vad som kan tänkas skeppas iväg. Kanske bäst att ta tag i det så jag inte bara ligger här hela dagen. Hehe, ha en bra lördag!
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥