Baby we were born to run

2009-09-08 16:33:41
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Tisdag eftermiddag, trött som en gris men har haft en rätt trevlig dag ändå. Började 8 imorse med två timmars fotbollsgym. Jag må säga att det är väldans roligt! Helt andra träningar jämfört med de man kör med laget, fokus ligger mer på detaljer och man känner absolut noll press. Tummen upp till det! Dessutom är det rätt skönt att ha ett morgonpass, man hinner komma igång rätt bra då. Idag blev det lite segt dock då våran engelska var inställd vilket innebar en håltimme på ett par timmar. Och så idrott direkt efter. Friidrott, fick testa kasta spjut och grejer. Våran kära Åssa var där också, det kändes lite i magen hur mycket man saknar de gamla lärarna back at Mariedal. Men det var iallafall roligt att se skymten av någon, och att det blev just honom gjorde ju inte saken sämre.

Nåja, nog om det där. Ligger nu för ovanlighetens skull (känn ironin) i sängen och lyssnar på lite musik som C tipsade mig om igår. Är lite lätt sliten som sagt efter tre timmars träning idag redan, och än är det inte över. Ikväll väntar det fotbollsträning, den tredje för dagen då alltså. Känns förvånansvärt bra :)

Har lite tungt schema just nu, med både skolan och allt runt omkring. Tränar varje dag mer eller mindre och det börjar kännas lite i kroppen. Men men, bara ynka tre veckor kvar på serien, sedan hörde jag något om ett långt uppehåll vilket inte klingade helt fel i mina öron! Får se om jag hörde rätt eller inte.

Nu var det längesedan jag delade med mig av lite go musik, och just därför är det dags. Nu ska jag powernappa lite innan jag drar mig mot BSK. Pusspuss,
Fanny ♥



Slipknot - Snuff
Saving Abel - Addicted
The Corrs - Runaway
Michael Bublé - Everything
Baracuda - Ass up!
Kardinal Offishal - Set it off
Flo Rida - Mind on my money
John Mayer - Free fallin'
Kanye West - Amazing
Coolio - Gangsta's paradise
Takida - The Things We Owe


Kommentarer
Postat av: sara

när du nämnde takida tänkte jag höra om du var sugen att gå på deras konsert ?:)

2009-09-09 @ 16:48:12

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥