It's written all over your face

2009-09-16 18:36:00
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 2 kommentarer

18.31 visar klockan och jag har alldeles nyss vaknat. Fick sån huvudvärk och blev akut trött så jag slocknade en halvtimme ungefär. Riktigt skönt kan jag lova, tog en väldans tid att vakna bara!

Nåja, dagen har varit toppen idag igen. Känns inte som att jag har någonting att klaga på längre, förutom naturkunskapen då! Dansen gick bra och sedan dess har jag hunnit med Birsta en sväng också. Lämnade tillbaka två tröjor så nu ligger 300 kr och väntar i min plånbok.

Ikväll blir det onsdagsmys! Kände för att göra något som inte innebar att sitta hemma vid datorn. Drog ihop en liten IDOL-kväll så vi får väl se vad det blir av det. Får trängas rätt bra i vårat lilla vardagsrum, hehe. Kanske kommer någon bild senare ikväll, annars får ni stå ut med text sålänge.

Tror det börjar bli dags att klä på sig, skulle inte kännas så poppis att gå upp och möta tjejerna i underkläder. Så det är nog lika bra att jag tar mig i kragen och lämnar min varma, sköna fläck här i sängen. Ha en bra kväll,
Fanny ♥

Victor tipsade mig om en gudomlig låt idag och självklart delar jag med mig av den!

 


Kommentarer
Postat av: Jesper

tack då! :O "tjejerna" vad är jag då? ;o

2009-09-16 @ 23:10:01
Postat av: Fannysa

men jag skulle ju möta upp dom på lidl ;)

2009-09-17 @ 07:09:41

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥