» Back

2010-08-23 22:28:21
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Ja, då var man back on track igen. Hejdå lugna sovmorgnar, frihet och sena nätter - hej skolan, mörker och plugg. Lite blandade känslor dock, känns inte så fruktansvärt som så många andra verkar tycka :} Visst, lite tungt är det väl allt men jag tror jag gillar att få tillbaka rutinerna sådär.

Sommaren 2010 blev bra - jag ska inte alls klaga. Men det finns ingenting ännu som har toppat år tvåtusenåtta. Mitt år, min sommar. Jag skulle så gärna vilja uppleva känslan jag hade då. Helt underbar.

Tänker inte göra någon summering av denna sommar eller någon plan inför det här skolåret. Det som har hänt har hänt - det som händer får hända. Jag tänker bara flyta med och göra mitt allra bästa. Fokus kommer iallafall att ligga på skolan, träning och körkortet :)

Nu kommer André.
Imorgon har vi varit tillsammans i 8 månader. Tänk vad tiden går snabbt.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥