» Min första kyss

2010-12-01 19:54:56
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Fannysa 1 kommentarer
Detta inlägg följer denhär planen.
- - - - - - - - - - - - - -

Ja, och så var det det här med definationen av kyss. Första kyssen of all times, första tungkyssten eller första kyssen där kärlek var inblandat? Nåväl, from the top people.

Min allra första kyss skedde i Finland. Jag och fotbollslaget var på en cup där och givetvis var vi även på "discot". Sedan var det väl det klassiska bara: dansade med en kille och sedan hände det liksom bara. Inget mer med det.

Det räknar jag dock inte som min riktiga första kyss, utan det är min första kyss med André. Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit om det förut i bloggen, men en gång till skadar väl inte. Det var iallafall den 4 augusti (dagen innan vi blev tillsammans) och vi var ute i Timråtrakterna med några kompisar. 3 dagar innan hade vi träffats för första gången och de följade dagarna hade vi då spenderat med varandra. Jag var väldigt osäker på om han ville ha något med mig eller om han ville fortsätta "playa" (det var åtminstone vad mina vänner varnade mig för). Så jag tog helt enkelt reda på det genom att fråga. Utanför ICA i Timrå satt vi och hade vårat första meningsfulla samtal. Han sa att han inte var ute efter att playa, vilket jag var väldigt glad över.

Någon timme senare hamnade vi en kompis trappuppgång. Vi satt där och lyssnade på musik och pratade och helt plötsligt drog de upp till lägenheten och jag och André blev kvar. Det var väl också en sån där "det-bara-hände-grej" men jösses vad det pirrade. Jag kan garantera att vi inte släppte varandra den kvällen! Hihi, min finaste ♥

Kommentarer
Postat av: Andre

Pirret var oslagbart!<3

2011-02-05 @ 17:10:41

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥