» Mina rädslor

2010-12-12 21:38:14
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Fannysa 0 kommentarer
Detta inlägg följer denhär planen.
- - - - - - - - - - - - - -

Verkligen usel uppdatering denna helg, men jag har haft bättre saker för mig än datorn faktiskt. Men så kom ju söndagkvällen, och vad vore den utan att krypa ner under täcket med datorn i knät och bara mysa? Så .. jag kör några inlägg nu rakt av innan det är dags för John Blund att hälsa på.

Mina rädslor .. ja, när jag tänker efter är jag nog rädd för ganska mycket, men två rädslor sticker ut allra mest:

¤ Allt som har med spya att göra
Jag har en lättare form av spyfobi och klarar inte av att höra, se eller ens veta av att någon spyr. Magsjuka är typ det värsta jag skulle kunna föreställa mig, så vill ni vara dum mot mig någon gång så vet ni exakt hur. Jag ryser av obehag bara av att skriva det här, så jag sätter punkt nu.

¤ Att åka bil
På senare år har jag blivit galet åkrädd och det kanske inte låter som något större problem, men jag tycker att det är riktigt jobbigt. Med mamma och pappa går det utan problem, men när jag ska åka med någon annan (spelar ingen roll vem) så tänker jag bara på hur personen kör och försöker hålla koll på bilar som kommer ifrån alla möjliga riktningar. Jag är verkligen livrädd för att råka ut för en bilolycka!

Andra saker som kan vara skrämmande är mörker, skräckfilmer, "Det Okända", läskiga gubbar, spindlar, maskar, psykmusik, tanken på att man någon gång förlorar någon som står en nära osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥