Lost in your heart

2010-02-21 14:57:11
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Tjolahejsan! Idag är det söndag vilket innebär 0 % smink, mjukiskläder och förhoppningsvis liite godis. Det får man väl unna sig? Har dessutom varit och tränat en och en halv timme idag. Både fotbollsträning och sedan fys efteråt. Var väl ingen kanonträning men det är bara att bita i och göra det man kan.

Nåväl, igår var det ju som sagt 40årsfest. Jag, som enda icke-släkting, tyckte att det var väldigt trevligt :) När vi till slut kom tillbaka till lägenheten slog jag och André igång lite Paradise och myste bara på tills vi blev trötta. Slocknade nog på mindre än fem minuter men det var skönt. Blev ju en rätt tidig morgon imorse också då jag skulle iväg och träna.

Vet inte om jag nämnde det, men i fredags hade vi ju lagfest också. Riktigt trevligt det med. Linnea hade gjort ett kanonjobb med jätteroliga lekar och så vidare. Mycket skratt blev det. Ska se om jag har orken att lägga upp lite bilder ikväll, det fixar sig nog.

Nu ska jag följa med pappa och slänga lite skräp, sedan bär det av hem till André för söndagsmys. Hörs senare ikväll! Ha en mysig söndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥