Pictures

2010-02-22 18:12:21
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Hej hopp! Här kommer lite bilder ifrån lagfesten i fredags. Enjoy!

























Det där får räcka, annars lär jag åka på stryk av tjejerna. Nejmen, som ni ser hade vi en rolig kväll och så mycket annat än roligt kan man faktiskt inte ha med det här gänget. Det känns riktigt bra inför säsong 2010 må jag säga.

Jaha, som jag sa blev det Birsta och Jocke följde med han också. Blev en budget-lunch på IKEA för att sedan strosa runt inne på City någon timme. Inhandlade en ny foundation ifrån Body Shop. Har börjat handla mer och mer där, gillar deras produkter jättemycket. Hade dessutom 200 pix kvar på mitt presentkort, så det blev en billig shopping idag.

Har legat och pillat ihop min nya header också. Ingenting märkvärdigt men nu är det vår som gäller så då tyckte jag att den passade ypperligt!

På tal om det här med vår och vinter hit och dit. Ända sedan i höstas har jag i princip haft svarta kläder. Jag tror inte det har blivit så mycket annat än svart, vitt och grått. Färgade ju även håret mörkt vilket ni redan visste. Men nu när man vet att det inte är långt kvar till april och maj då allt mer kläder börjar åka av vill jag bara kasta allt svart ner i närmsta soptunna. Hej pasteller, hej rosa och hej strass-smycken! Så funkar iallafall jag.

Nu tänkte jag powernappa lite innan det bär av mot träning. Jag vet inte om det känns så jättelockande då det har gått väldigt kasst de senaste gångerna. Men vad finns det att göra? Bara att kämpa på.

Ha en bra kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥