Sweet dreams

2010-02-24 14:41:12
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Kom på en sak till jag brukar tänka ofta på nuförtiden. Det var så längesedan jag fotade! Minns knappt sist jag tog en bra bild. Samtidigt som jag känner att jag verkligen vill göra det oftare har jag ingen inspiration eller ork att göra det. Brist på motivation. Jag vet heller inte vad det bero på .. gillar i och för sig inte att fota på vintern lika mycket som jag gör på sommaren eller hösten så det kanske beror på det. Bjussar iallafall på lite goa bilder som jag faktiskt känner mig ganska nöjd över!


























So long! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥