Words stuck to heart

2010-02-24 14:27:42
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Goddagens!
Idag är det ingen bra dag. Iallafall inte än så länge. Fick en jobbig start med en väckarklocka som inte ringde vilket gjorde min morgon till en väldigt stressig sådan. Glömde skridskorkläder och p-piller bland annat. En bra start på morgonen är nog ganska viktigt för mig har jag kommit fram till. För även om lektionerna inte var så jättejobbiga idag har jag bara velat åka hem. Hem till min säng och till kuddarna och ja .. ni fattar. Dessutom stannade André kvar hemma hos mig imorse och somnade om till en sisådär kvart i tolv, vilket gjorde mig väldigt avundsjuk!

Men nu är jag hemma. Ska vila upp mig nu en stund innan det bär av upp till Örnen för lite födelsedagsfika. Kanske borde byta ut min mjukiströja mot någonting annat då.

Blev ju som sagt ingen uppdatering igår kväll efter spinningen. Kanske lika bra det, för jag var inte på så bra humör. Men som tur var kom André ner så jag fick pussa lite på honom iallafall. Nej, som jag skrev på facebook - spinning är inte min grej. Det är mer en pina. Måste hitta någonting som gör att jag kan fighta mig igenom dessa pass.

Nåväl .. ska kika vidare lite. Vi hörs senare, ha en kanondag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥