You wipe away my tears

2010-02-27 13:54:11
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Det är lördag och jag har haft en väldigt härlig mysmorgon tillsammans med min älskade pojke. Vi låg kvar i sängen och pratade säkert en timme innan vi tog oss en frukost i form av rostade mackor och oboy. Spelade lite kort och sedan städade jag rummet medans han låg och spelade spel på min mobil. Haha. Blev en dusch och sedan har vi spelat lite mer kort innan han nyss drog hem. Tomt.

Nu ska jag bara invänta hockeyn som börjar 16.00 och fram till dess blir det nog bara till att dega framför den här dumburken. Ikväll verkar det bli en myskväll med tjejerna. Det blir lite för långt mellan gångerna nu tycker jag, men det fixar sig nog fram till sommaren. För då, mina läsare, har vi stora härliga planer ;)

Nåväl, ska kika vidare en stund. Slänger in en uppdatering om bara några minuter, ska tipsa lite tänkte jag. Ha't så bra! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥