Doris & Gösta

2010-01-05 23:13:03
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Dagen började med att jag vaknade som vanligt för att knapra lite p-piller. Hantverkarna var på nedervåningen och skruvade upp lite skåp och grejer så det var lite trixigt att somna om men det gick till slut. Strax därpå ringde min kära pojkvän och jag var nog inte på världens bästa morgonhumör just då. Vet inte vad jag har att skylla på, antingen dålig sömn, p-pillrena eller vad tusan det nu finns att välja på. Well, det var ju gulligt av honom iallafall. Dagen segade sig fram och jag spenderade lite tid med mamma och pappa. En stund senare kom André ner och jag hade hur roligt som helst. Han visade ett spel på någon hemsida som vi började spela och alldeles snart var vi helt insatta i det där och kunde bara inte sluta. Jag har snart suttit en timme tror jag själv och spelat det, haha! Han kommer alldeles strax ner igen och då blir det The Sims all night long. Myspys.

Som vanligt har lovat gått väldans fort och nu är det bara morgondagen som återstår. Skönt ändå med en mjukstart och bara gå torsdag och fredag. Därmed är det ju snart helg igen! Har varit ett trevligt lov. Väldigt mycket vila blandat med träning och trevligt umgänge - 4 av 5 toasters. Har varit en väldigt knepig nystart för min del. Har gjort saker under en vecka som jag aldrig trodde att jag skulle göra på ett bra tag. Men sånt är livet, jag ska sluta ångra mig nu. No regrets.

Jag ser faktiskt ett litet ljus med att börja skolan och det är ju att få träffa allihopa igen. Bah, speciellt Joel & Jocke som jag inte ens har sett skymten av under lovet. Buh. Nej, nu ska jag gå ner och vänta på André kommer. Om han inte har kört ner i diket eller något. Hehe, det har ju hänt förut! ;)

Ha en bra avslutning på lovet för er som har det, och ni andra får helt enkelt ha en bra fortsättning på det nya året! :D
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥