Just idag är jag stark, just idag mår jag bra

2010-01-24 10:03:21
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Hallihallå! Klockan står på 09.56 och det är söndag. André ligger i sängen och sover och jag har ingenting att göra. Han vaknade förresten upp nyss, kallade mig för datanörd och somnade lika snabbt igen. Haha, kul kille.

Nåväl, gårdagen blev en bra dag, precis som jag sa. André plockade upp mig strax före halv två och vi började åka mot Ljustorp. Alldeles när vi rullade iväg frågade jag om han hade soppa så han skulle klara sig både till Ljustorp och tillbaka. Svaret var: Jaaadå, det är lugnt. Well, vi åkte på och i Stavreviken fick vi soppatorsk. Tjohej. Blev lite bogsering och grejer och efter några om och men hamnade vi till slut i Ljustorp. Började med att vi blev bjudna på våfflor och varma mackor, supergott. Sedan bar det ut i backen där vi körde plastpås-åkning. Blev inte så många åk, låg mest och myste i snön. Haha. Blev mörkt ganska snabbt också eftersom att klockan var vid halv fyra vid den här tiden.

Efter en liten stund gick vi in och la oss på soffan framför brasan och tittade på lite TV. Dröjde inte länge förrän både han och jag sov. Mys!

Såsmåningom blev vi väckta och skulle dra oss hemöver. André övningskörde och jag lever, haha. Fixade epan som stog hemma hos hans mormor och sedan rullade vi hem. Käkade tacos hemma hos mig innan vi drog hem till Joel där det vankades myskväll med honom & Julia. Såg två filmer, skrattade massor, åt godis och hade det bara trevligt. En kanondag helt enkelt!

Idag ska jag:
» Träna
» Sola
» Övningsköra
» Köpa kort nere på ETIC
» Plugga
» Städa


Hör av mig ikväll! Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥