Summertimes

2010-01-09 11:21:35
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Visst, vinter i all ära med snökristaller och glittrande dagar. Men jag säger bara det - sommar! Gud vad jag saknar det just nu. Slippa förfrysa varje gång man kliver utanför dörren, kunna ta moppen i princip vart som helst och slippa bussarna, bara dra på sig ett par shorts och ett linne och sedan är man klar för dagen. Härliga sommarnätter och mysiga badturer - I like it.

Därför snodde jag lite snabbt ihop en somrig - dock inte så smygg - header som ni får leva med ett tag till.

Just för tillfället lägger jag lite pussel med pappa ;) Hehe, senare ska vi ta en sväng till Torpet och ikväll, mina kära läsare, ska jag äntligen få umgås med mina girls! Som jag har längtat. Blir en riktig tjejkväll med lite filmer och godis och snack osv. Två tummar upp till det.

Nej, dags att hjälpa pappa lite. Ha en kanondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥