Five

2010-05-07 23:58:16
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Bara 5 dagar kvar nu!

Ligger för tillfället i min sköna säng och försöker få till någon form av blodcirkulation i fötterna. Mysmusik strömmar ur stereon här bredvid och jag är i princip nyss hemkommen ifrån den bästa kvällen på länge. Åh, det är sådana här kvällar man aldrig vill ska ta slut! Tog iallafall bussen med Joel in till stan där vi mötte upp Jesper. Drog till Kebab City där det blev varsin kebabtallrik och massa roligt snack. Satt och chillade där innan vi gick upp till bion och hämtade ut biljetterna. Satt sedan där och fortsatte på vårat roliga prat.

Filmen som vi såg, Kick Ass, var väl ingen kanonfilm. Men vi skrattade ändå lite här och var och den var väl helt OK en kväll som denna. Jesper tog bussen hem direkt och jag och Joel fördrev våra 45 minuter åter på Kebab city. Tack för en kanonkväll! Må göras om.


Åh, jag är så jävla lycklig. Mmmmm ♥
Nu ska jag bara ligga här och ta vara på kvällen innan jag slocknar. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥