Firework

2011-04-19 21:19:39
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Natur & macro 1 kommentarer

Igår när jag kände som att just de måsten jag pratade om i inlägget nedanför låg mig upp i halsen, tog jag bilen och åkte till ett av mina favoritställen när det kommer till att fota eller bara koppla av. Med kameran i högsta hugg kunde jag liksom andas lite, och framför allt fokusera på något annat. Det var kallt, jag höll på att blåsa bort och det var en läskig gubbe som gick förbi och tittade på mig när jag halvlåg ner på marken och försökte fota någon konstig växt (okej, I don't blame him) men jäklar vad skönt det var! Tänkte iallafall bjuda på lite bilder, eftersom att orken inte räckte till att skriva rapport.






Nikon D90 - Sigma 50 mm 2.8 macro


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, men shit, har han gjort det fler gånger???? Psykogubbe!!! Fina bilder!!!

2011-04-20 @ 23:06:42
URL: http://rebeccasdagar.se

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥