I can't get enough

2011-04-01 16:43:59
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Halli hallå! Åh, vilken underbar dag det har varit idag :') Började med att jag fixade kunskapsprovet, så nu är det bara uppkörningen kvar och sedan är körkortet mitt. Can't wait! Dagen har sen spenderats på stan och i Birsta med mamma. Hittade äntligen ett par skor så nu slipper jag leva på enbart mina converse. Visar dom nog imorgon, har lite tajt med tid nu. Ikväll är det Himlabadet som gäller. Vi är nog på väg ganska snart, tänkte plaska lite och sedan blir det relaxen. Känns helt OK faktiskt, mhihi. Tänkte bara slänga in en uppdatering så ni vet att jag lever. Nu må jag nog packa väskan så inte pojkarna behöver vänta på mig. Ha en underbar kväll!

Här spenderas kvällen bland annat ↓

Källa: http://himlabadet.se


Kommentarer
Postat av: ELIN | FOTO |

fin blogg :)

2011-04-03 @ 09:38:21
URL: http://nilesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥