Workout

2012-11-03 10:08:00
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Musik 0 kommentarer
Nu har jag äntligen kommit igång med träningen som jag vill. Jag spenderar varannan kväll nere i gymmet och mellan varven kör jag spinning och andra rena konditionspass. Dagarna inleder jag ofta med en morgonpowerwalk eller lite intervaller. 
 
När jag är nere i gymmet kör jag alltid med hörlurar och min egen musik. Jag kan välja en låt som jag tycker passar just till den övning jag gör, en låt som jag blir extra peppad av eller vad det nu kan vara. På så vis får jag ut mer av passet och det blir mycket roligare. Därför ska jag nu dela med mig av lite skön träningsmusik för alla möjliga tillfällen. Vissa låtar älskar jag att springa till, vissa är bättre när man kör hårt och tungt, som till exempel under ett benpass i gymmet. Nu ska jag dra igång träningslistan och tagga igång för dagens träning som inleds om en halvtimme. 
 
Admiral P – Kallenavn
Ke$ha – Die Young
Bingo Players – Rattle - Original Mix
Calvin Harris – Sweet Nothing 
The Killers – Mr. Brightside 
Takida – Swallow (Until You're Gone)
Calvin Harris – Let's Go - Radio Edit 
Avicii – Levels - Skrillex Remix 
Yeah Yeah Yeahs – Heads Will Roll - A-Trak Radio Edit 
Urban Cone – Searching for Silence 
Scooter – 4 AM - Radio Version 
Pendulum – The Island - Pt. I 
R.I.O – Party Shaker feat. Nicco - Video Edit 
Nause – Hungry Hearts - Radio Edit 
Neon Trees – Everybody Talks 
Party Movie Massive – Project X Party Soundtrack - Pursuit of Happiness - Steve Aoki Remix 
Jan Wayne vs. RainDropz! – Numb - Alex Gap Short Treatment 
will.i.am – This Is Love
 
 
Kör hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥