Livskvalité

2012-10-31 17:54:01
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Har haft en heldag med mamma. Besökt Timrå Gårdsbutik där vi tog en fika och strosade runt bland allt vackert. Hälsat på på Colorama för att spana in en tapet samt golv hem till mor & far. Jag blev såklart väldigt inspirerad så snart ska det förhoppningsvis bli lite förändringar även på P. Därefter en tur till Hem Fina Hem där jag blev ägare till världens snyggaste ljuslykta. Den är bland det finaste jag har sett, ska fixa en bättre bild än den jag har någon gång. Typ imorgon.

Sedan gjorde vi några ärenden på Birsta innan vi åkte hemöver där jag för en stund sedan landade i soffan bland tända ljus, inredningstidningar & mysmusik. Jag gosar samtidigt med hunden i väntan på att pappa ska komma hem med middag som vi ska avnjuta tillsammans. Min fina familj!

Vilken underbar dag! Om detta inte är livskvalité, ja då vet jag inte. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥