Dance our tears away

2013-01-26 15:10:12
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Hej hallå! Uppdateringen här är under all kritik, men ni vet hur det är. Man jobbar, man tränar, man tänker, man lever och sådär. Idag tänkte jag bara slinka in ett litet inlägg om att jag och två andra partypinglor ska umgås ikväll och det ska bli väldigt trevligt. Vad vi ska göra? Vart vi ska vara? Ingen aning, och det är just därför jag tror att det kan bli hur bra som helst. Jag bjuder på en bild på oss sedan bästa kvällen i iallafall mitt liv samt några låtar att tagga till med inför kvällen. Hoppas att allt är bra! På återseende :-)
 
 
John De Sohn – Dance Our Tears Away - Radio Edit
Avicii – I Could Be The One [Avicii vs Nicky Romero] - Nicktim - Radio Edit
Marina and The Diamonds – How To Be A Heartbreaker
Chris Brown – Yeah 3x - Explicit Version
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥