Bye Stockholm, Hey Timrå

2009-11-01 22:48:25
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Jaha, då sitter man hemma i denhär hålan igen då. Kan meddela att jag har haft det så sjukt jäkla bra att jag inte vet riktigt hur jag ska sätta ord på det :) Lovet kunde absolut inte ha spenderats på något bättre sätt minst sagt. Mycket shopping, trevligt sällskap (!), Idol, ännu mer shopping, god mat, skratt - nej, det har varit några sjujäkla dagar!

Vi kom fram mitt på dagen på onsdag, släpade upp väskorna och bonade in oss i den inte alltför stora, men dock söta och tillräckliga lägenheten. Sedan traskade vi ner på affären och handlade sådant som vi skulle leva på dagarna framöver. Och därefter blev det - hör och häpna - ett besök på Tekniska Museet. Lite kulturella sådär :)

Torsdagen blev det stan och Drottninggatan och shopping för fulla muggar. God lunch på Sandys och middagen hemma bestod av Ravioli med massa gott bröd till.

Fredagen. The big day. Började med en tripp till Söder och gick där en stund. Vid tre tyckte vi att det var dags att dra hemöver då det vankades god middag i form av fläskfilé och pommes samt som vi behövde lite tid att göra oss fina och sådär. Hihi. Det slutade med att vi hade os i fulla lägenheten, brandlarmet gick och hade vi inte kastat i oss maten hade vi nog aldrig hunnit. Haha, det blev alltså inte så lugnt och fridfullt som vi hade tänkt oss. Men lite kul var det också. Vi luktade en blanding mellan stekt och tzatsiki när vi lämnade lägenheten, men vi var minst lika glada för det.

Bussen tog oss till IDOL där vi skulle spendera resten av kvällen. Och jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig på denhär punkten heller. Det var helt galet. Längst fram satt vi. Vi tog på scenen, pratade med Bagge, vissa plåtades med ingen mindre än Niklas Wahlgren (lite ironi) och massa andra celebs, frieri och grejer, vi var med på TV och ja .. nej, hela grejen var rätt rolig må jag säga.

Nej, jag inser det nu, att hur jag än vrider och vänder på orden så kommer de inte ut rätt. Det går inte riktigt att beskriva hur roligt det har varit. Därför meddelar jag bara att vi shoppade hela lördagen och idag har vi promenixat och åkt tåg. Shoppinglista och lite random bilder kommer dock :) Vi hörs!

√ Jacka
Jeans
Skor
Väska
Stickad liten kofta
2 tröjor
Armband
Halsband
Örhängen
Kjol
Halsduk



    

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥