Move along

2009-11-18 17:11:47
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Åh, vad det blir dåligt uppdaterat nuförtiden! I ett liv där fotboll och skolan tar upp hela ens vardag får datorn helt enkelt det minsta space. Istället har jag saker att göra i princip hela dagarna. Nu var detta en knepig dag att ta som exempel, för både idag och igår har jag varit helt ledig ifrån massa plugg eller träning. Tänkte dock kila ner till Etic om ett par timmar, det ska bli underbart skönt! Aerobicintervall får det bli ikväll, det känns lovande.

Ikväll har jag slagit igenom mitt beslut om att lägga ner Medelpad. Det finns en rad olika motiveringar men det tänker jag inte ta här och nu, utan det viktiga just idag är att jag har gjort det. Och det känns bra faktiskt. Äntligen tid för etic, för en fritid, för att göra saker man tycker är roligt - för att ha fått livet tillbaka. Jag kommer säkert att sakna det, men just nu vet jag att det här är rätt val för mig.

Idag har det ju varit den berömda mördaronsdagen men den gick rätt smärtfritt idag. Knepet? Vatten och frukt! 6 frukter och en vattenflaska är receptet för att klara av 8-15. Däremot är den sista timmen tung oavsett hur mycket man får i sig och mellan 15-16 orkar man helt enkelt inte jobba. Så är det bara.

Nåväl, jag tänkte väl mest meddela att jag lever. Så att ni vet :)
Vi hörs! Puss


Kommentarer
Postat av: PatrikÅ

Men satan. Int får du lägga ner fotbollen helt iaf. Då kan jag ju inte komma och kika! :(

2009-11-20 @ 17:12:16

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥