Onsdagsgnäll

2009-11-11 20:15:35
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Jag varnar känsliga läsare för ett inlägg som kan anses som gnälligt. Så ni som klickar ner sidan redan nu, tack för att ni tittade hit men tyvärr verkar gnäll inte falla er i smaken. Kom tillbaka en annan dag vetja, då kanske jag är på bättre humör.

Onsdagar är inga bra dagar. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, men det här är verkligen botten. Jag ska bara ge er en liten inblick över hur våra onsdagar ser ut: 120 minuters matte, en kort mentorssamling, lunch, 60 minuters engelska, 60 minuters svenska, 60 minuters samhälle & 60 minuters historia. Det kanske inte låter så farligt i era öron, men jag lovar att det är en pärs att överleva onsdagarna. Det borde inte vara såhär och därför ger jag dagens diss till skolan som har ställt till det så förbaskat. Man mår dåligt när man kommer hem och har varken orken att träna, plugga eller hitta på något. Är det meningen att det ska vara såhär? För så vitt jag vet är det ingen som orkar varken koncentrera eller engagera sig de två sista lektionerna. Jag tycker det är riktigt dåligt faktiskt, för detta påverkar mig som bara den. Det är få tillfällen jag är så negativ som jag är på onsdagar!

Just denhär onsdagen har varit värre än värst, längre ner än botten, hemsk helt enkelt. Jag var ett vrak när jag kom hem ifrån skolan och blir direkt utjagad för att promenera hundarna. Sedan skulle det ätas och efter det var det lite tjat om att plocka undan tvätt och grejer. Till slut gick jag upp och la mig, hamnade i någon sorts halvdvala. Var varken sovande eller vaken och jag kände mig sjukt opepp på att träna. Låg bara och försökte komma på ursäkter, kände mig ledsen och det gick inte att hålla tårarna inne heller. Till slut fick jag ihop några krafter och tog mig in till stan och Norrporten. Det gick som det gick, inga detaljer direkt.

Nu är jag äntligen tillbaka i min varma, trygga säng och ligger för tillfället och lyssnar på lite go musik. Ska ta och börja med lite historia-arbete nu snart, men det tar emot rätt rejält. Nåväl, dags att sätta igång så det blir något gjort. Jag passar på att tacka M och med detta säger jag hejdå för detta inlägg!
Fanny ♥

Kommentarer
Postat av: LiLLY

våra onsdagar suger stort.. :/

2009-11-12 @ 10:52:03
URL: http://lillyaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥