Tell me there's a way to beat the monster

2009-11-09 16:42:11
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Måndagar är alltid måndagar och just en sådan typisk måndag har det varit idag. Man är lite smått seg och vet att man har hela veckan framför sig. Denna vecka är lite speciell för den kommer att innebära mängder av plugg och jag vill inte ens tänka på naturprovet på onsdag eller historiainlämningen på fredag. Tog mig iallafall till kragen och åkte till skolan redan halv åtta imorse. Fick sällskap av Joel och Jocke, vi jobbade på rätt bra där ett tag. Sedan segade vi oss igenom hela skoldagen och nu har jag nästan nyss kommit hem.

Vet ni något underbart? Att komma hem, dra av sig de kläder man haft på sig och slänga in sig i en mysoutfit! Åh, det är fruktansvärt skönt. Just idag fick det bli ett par vit-rosa pyjamasbyxor, en rosa hood, ett par raggsockar och håret fick bli uppsatt i en slarvig knut. Hyfsat skönt!

Ikväll väntar träning faktiskt. Och nej, det är inte dans som det vanligtvis är på måndagar. Nej, ikväll tänker jag göra något jag aldrig trodde jag skulle göra - jag tänker skippa dansen för en fotbollsträning. Anledning? Nya tränare presenteras ikväll, fotbollssuget sitter där det ska och det är inte lika roligt att dansa själv (min kära danskompanjon Lisa är sjuk, stackarn) så därför väljer jag NCC framför Danceworld. Och det känns bra!

Tänkte powernappa lite nu, är lite lätt trött sådär. På återseende,
Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥