They'll remember only your smile 'cause that's what they've seen

2009-11-08 17:00:44
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Har inget sug i fingrarna, inga idéer i huvudet och ingen lust att sitta vid datorn just för tillfället. Ska försöka se till att det blir bättring på den fronten men kan inte lova någonting :) Kan iallafall meddela att det har varit en seg helg. Fredagen erbjöd bowling & mat på Olearys med laget. Eller ja, laget ifrån förra säsongen. Nu börjar vi om på noll, vissa slutar, vissa byter lag och vissa stannar. Men det var åtminstone trevligt att träffas igen tycker jag. Själv vet jag inte hur jag kommer att göra inför nästa säsong. Ska fundera en vecka till, sedan ska jag försöka komma fram till ett vettigt beslut.

Efter bowlingen drog jag hem till A, såg på film och tog det bara lugnt. Jag somnade i och för sig nästan på en gång, hihi. Igår hade vi farsdagsmiddag här med mormor och morfar. Och det är inte det minsta roligt. Jag var tack och lov så trött så jag fick gå upp och lägga mig. Somnade ett bra tag och det var helt tokigt skönt!

Nåväl, idag är det farsdag. Har firat pappa med lite presenter och grejer idag. Han fick "Parlamentet 10 år", 2 foton på mig, ett par handskar (han önskade sig det, hehe) och ett par hälgeböcker. Han verkar nöjd iallafall, så jag hoppas på det.

Har försökt kommit igång med Naturkunskapen idag också och har väl kommit en bit på vägen iallafall. Ska ligga i nu både måndag och tisdag så jag kan få ett vettigt betyg. Känner verkligen att jag måste ta tag i det här med skolan nu, det har gått snart 9 veckor och jag har liksom inte kommit igång, inte tagit mig orken att engagerat mig. Och så brukade det inte vara och så ska det väl inte riktigt vara heller. Så nu är det dags!

Ikväll väntar träning också, med Medelpad. Önskar faktiskt att det vore med Timrå, bara för att jag hade så himla roligt sist! Men jag hoppas på att det är en bra träningskväll även idag. Och efter det ska jag bara åka hem, äta lite och ta en varm dusch. Sedan kryper jag ner i min nybäddade säng (finns det något mysigare?) och sussar.

Ska leta lite inspiration inför ett nytt och roligare inlägg, men det här är det jag bjussar på för tillfället. Ha en bra kväll,
Fanny ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥