Time for miracles

2009-11-23 17:00:59
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Hej hopp! Var rätt sliten igår, så jag orkade inte direkt skriva. Gick och la mig redan vid niotiden och hamnade i någon sorts halvdvala. Var helt borta i huvudet imorse när jag vaknade, jättekonstigt. Iallafall så drog jag och min kära vän Jocke till skolan redan till klockan 8, fast vi egentligen hade sovmorgon till halv elva. Åt frukost och sedan spelade vi biljard i nån timme. Och sedan dess har vi kört lite spanska, lite svenska och lite samhälle. Två chokladbollar skämde vi bort oss med och ikväll väntar fotbollsträning! Skön måndag måste jag säga.

Iallafall hamnade jag nere på Etic igår kväll, blev lite Muscle power. Tusan vad det tog bra, var inte direkt rörlig när jag kom hem. Armarna var bara som spaghetti rakt igenom. Men det är skönt!

Nåja, ska kolla runt lite nu. Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥