You make my days

2009-11-12 23:24:43
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Godkväll! Igår vid den här tiden hade jag redan sovit i en sisådär en och en halv timme, men nu ligger jag här och min träning slutade exakt för 53 minuter sedan. Detta innebär att jag är rätt pigg för stunden och har ingen lust alls att sova. Så det tänker jag inte göra än heller. Imorgon har jag för övrigt en väldigt o-jobbig dag. 8.10-10.20: Spanska. That's it. Slutar alltså tjugo över tio. Funderar på att stanna kvar en stund och göra lite historia, är lite lätt stressad inför den inlämningen som är på måndag. Gäller att ligga i nu i helgen så det inte blir något strul.

Nåväl, igår gick ju dagens diss då till skolan. Idag ger jag dagens hiss till mina kära vänner Joel & Jocke. Jag vet inte riktigt hur skoldagarna skulle kännas utan dem. Jag bokstavligen skrattar mig igenom dagarna och det känns lite lättare att komma dit och veta att de kommer att vara där. och det är förresten inte bara skoldagarna som gör dem så himla underbara. Det är runt omkring, allt de säger och allt de gör, att de finns där och att jag kan lita så fruktansvärt mycket på dem. Nej, grabbar, ni ska vet att ni är sjukt bra!

Hade första träningen med nya tränaren ikväll. Och jag måste säga att jag är rätt imponerad. Det känns kanon! Jag stortrivdes på träningen idag och hade fruktansvärt roligt. Benen är tunga som betong just nu, men jag glömde konstigt nog bort det för att det var så pass roligt. Nej, hipp hurra för det!

Nu är klockan mycket. Haha, jösses, det tog en halvtimme med det här inlägget. Inte lätt när man har många bollar i luften. Nåväl, det kanske är dags att försöka sova då. Godnatt kära läsare! Ses imorgon. Då är det ÄNTLIGEN FREDAG. Det får nog bli hiss nummer två idag. Hihi, nej, nu ska jag sluta flumma innan jag går igång så jag inte kan sluta. Nu: godnatt!
Fanny ♥

Kommentarer
Postat av: En glader göteborgare (Biff)

Om ändå mina tankar tog en halvtimme, hade det varit lyx..!! (Vill du tjôta nån gång finns jag alltid i närheten på webben eller via audiotel kommunikation)

2009-11-14 @ 04:12:24

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥