A walk to remember

2009-10-25 18:09:32
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Jag är väl inte typen som brukar tycka om tuttinuttiga kärleksfilmer egentligen. Men när jag för kanske ett år sedan såg The Notebook för första gången så fick jag en liten annan syn på just den genren. Just The Notebook har varit min absoluta favoritkärleksfilm ända fram tills idag. A walk to remember, vilken otroligt bra film! Har inte ens sett klart den, har väl i princip bara slutet kvar, men den toppar utan tvekan allt annat. Jag har haft den filmen i huvudet hela dagen, jag vet inte hur jag ska framföra det utan att få det att låta 'töntigt', men jag blev verkligen berörd av den! Så nu, mina vänner, slår jag igång den och laddar upp med näsdukar här bredvid sängen. Hörs sen igen, Fanny ♥










Bilderna lånade ifrån Google.







»
Fotbollsträning 90 minuter

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥