All serious baby

2009-10-21 16:06:12
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Hej igen!
Nu är jag hemma, tillbaka i min trygga och varma säng och jag överlevde sjukhuset. Haha, var nog bland det sjukaste jag har varit med om, men nu är det över och det känns bra. Imorgon börjar jag för övrigt med p-piller, så det ska bli väldans spännande. Får se vart det slutar, hoppas på det bästa iallafall :)

En sak i taget var det. Nästa grej blir träningen. Ska vara där borta om en timme och fyrtioen minuter så jag har lite tid på mig att peppa igång, kan behövas. Men det ska bli kul! Positivt ska det va!

Nu ska jag bara mysa på ett tag, funderar starkt på en powernap. Lyckades vara vaken till ett-tiden inatt, inte bra. Ikväll blir det en tidig kväll för min del! Nåväl, later!
Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥