And if you want to cry, I'm here to dry your eyes

2009-10-09 17:55:36
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 3 kommentarer
Sitter uppkrupen i datastolen och har bara varit hemma i en sisådär 45 minuter, kom hem strax efter klockan fem. Det räckte inte att missa bussen en gång, utan hann göra det en gång till också. Haha! Jag och bussar kommer verkligen inte överens. Nåväl, jag vann iallafall en biljardmatch mot Jesper! Han vann två, men äh. Det var ju trevligt att träffa honom iallafall. Tog till slut motorvägsbussen till Timrå och vandrade därifrån med min vän Anna.

Kvällen verkar bli lugn. Myser nog bara framför lite Idol, känns rätt skönt ändå. Blev ju än lång dag till slut, haha. Fast får nog skylla mig själv där antar jag!

Fick ett önskemål om att visa min nya hårfärg. Väldigt vacker bild måste jag säga. Ironi.



Men sådär ser jag ut nu iallafall! Hade inte tänkt att det skulle bli så mörkt, men nu känner jag mig rätt nöjd ändå. Nu är det dags för lite middag ropar min mage. Hörs senare, ha en bra kväll! Puss
Fanny ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

Du passar jätte bra i dendär färgen! :D

2009-10-09 @ 18:05:05
URL: http://sofiehammarberg.blogg.se/
Postat av: anna

snygggg tjej :D <3

2009-10-09 @ 18:27:30
URL: http://annalindgrens.blogg.se/
Postat av: Sofia

TACK för bilden.... ;-)

Det blev ju skit bra det där!!! Fast bilderna i Merlo såg man betydligt bättre. =)

Ha de bra tjejen!! Kram kram

2009-10-11 @ 12:57:30

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥