Ass n' legs

2009-10-22 20:22:49
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Nyss hemkommen efter lite pumpande och jäklar vad det är skönt såhär i efterhand. Blev ass n' legs & core som planerat. Var inte alls peppad på det innan, allmänt trött och lite ont i huvudet. Som pricken över iet hade jag inte ätit heller, men på något sätt lyckades jag hitta igen dendär självdiciplinen som har varit försvunnen nu ett bra tag, och pallra mig dit ner.

Skoldagen idag .. det var ett skämt. Ett stort jäkla skämt! Vi har ju som bekant Temavecka på samhällsprogrammet och jag måste säga att jag missbedömde allting. Musiktemat lät betydligt mer roligt än vad det verkligen var. Jag tänker absolut inte rabbla upp det vi har fått jobba med den här veckan, måste bara nämna dagens arbete. Vi skulle jobba med klassisk musik. På engelska. Mozart, Bach - you name it. Fick en stencil med en sisådär 7 frågor. Vi skulle jämföra hit och dit, skriva definitioner med egna ord och så vidare. Och allt skulle då vara på engelska! Detta skulle vara inlämnat idag, vilket ingen alls hann med eftersom det var ett mysterium att förstå frågorna över huvud taget. Imorgon ska vi dessutom ha valt ut ett klassiskt musikstycke och göra en muntlig redovisning i grupperna. Ha ha ha, säger jag bara. 

En temavecka för mig är något kul, något inspirerande. Visst, jag förstår att det inte är någon slövecka rakt av, men gör några vettiga & roliga uppgifter då så vi får lite motivation. Jösses! Men imorgon är det sista dagen på den här förbannade temaveckan och sen, mina kära vänner, är det lov! Kunde det komma mer lägligt? 

Har varit ute och gått idag också. Nästan en timme gick jag och jag måste säga att det är fruktansvärt härligt att gå. Helst ensam, då kan man trassla ut lite grejer som man har grubblat på länge. Det gillar jag!

Nu kom mamma hem och jag ska kolla lite på mammas pojkar innan jag hoppar in i duschen och sedan ner i sängen. Mammas pojkar förresten .. rätt sjukt program! Puss hej, kanske uppdaterar en sväng till.





Detta behöver inte ni bry er om, om ni inte vill. Blir lättare för min del att hålla koll på min träning!

» Promenad ca 60 min
» Ass n' legs 30 min
» Core 30 min


 


Kommentarer
Postat av: louise

måste vara svinjobbigt att ha ass n' leg och core på samma gång! :o

2009-10-22 @ 21:22:45
URL: http://louisegranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥