Fanny tipsar

2009-10-27 15:47:54
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Haha, lät lite nördigt. Nåväl, eftersom att jag inte har något speciellt för mig så tänkte jag att jag ska ge er lite random tips:

DU ÄGER!
Mia Törnblom, före detta knarkare osv. har skrivit en bok som riktar sig till oss ungdomar. Den innehåller lite blandade stories ifrån hennes egna liv blandat med lite övningar som ska hjälpa oss att förbättra våran självkänsla. Jag måste säga att det är en väldigt bra bok som faktiskt kan behövas lite då och då. För visste ni vad skillnaden mellan självförtroende och självkänsla är? Jag visste inte iallafall. Den tycker jag att alla ska titta lite i :)

SITUPS
Förra veckan när jag var på ett Core-pass fick jag testa nya varianter av situps och de var sjukt effektiva. Situps kan man säkert göra på hundratals olika sätt för att aktivera olika muskler osv. Men nu ska jag försöka ge er en liten beskrivning på hur vi gjorde då:

1. Ligg på rygg med böjda ben, i den vanliga situp-positionen.
2. Låt båda benen falla åt ena hållet så att knäna pekar antingen åt höger eller åt vänster. Överkroppen ska fortfarande ligga rakt upp emot taket och benen ska vara böjda.
3. Gör situps, som vanligt. Ansiktet och bröstet rakt upp mot taket alltså. Detta tar på de sneda magmusklerna!

MUSIK
Lite ny, härlig musik sitter aldrig helt fel, eller hur? Enjoy:

Skillet - Say goodbye
Taylor Swift - Hey Stephen
Taylor Swift - You're not sorry
Uncle Cracker - Follow me
Akon - Don't matter
Michael Jacksson - Will you be there
30 Seconds To Mars - The kill
Ison & Fille - Jag skrattar idag
Blue - One love

Nu piper lilltussen nerifrån och vill nog gå ut och kissa. Hihi. Trolle Busboll som han numera går under. Nåja, vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥