Funny little feeling

2009-10-09 14:38:58
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Jaha. Fredagen den 9 oktober, klockan är 14.34. Detta innebär att jag slutade för exakt tre timmar och fyra minuter sedan. Av en rad anledningar sitter jag ändå i Offside (uppehållsrummet på skolan för er som inte vet). Helt själv är jag, men snart kommer Jesper och håller mig sällskap. Haha, stackarn ska få spö i biljard tänkte jag :)

Är dåligt med uppdateringar nu eftersom mitt internet hemma inte alls mår bra. Har väl hänt en hel del sedan sist, men jag orkar banne mig inte berätta allt.

Var iallafall på hockeyn igår med Chrissi. Det var längesedan vi umgicks bara vi två, så det var kul såklart.

Idag har skolan erbjudit lådbilsrace och en väldigt slö naturkunskapstimme. Satt mest och chilledillade med min härliga grupp.
Bild på håret kommer snart, samt en ny uppdatering. Vem som vann i biljarden kan jag också meddela sedan. Hehe, nej nu kommer han nog snart. Ska börja värma upp handlederna. Eller vad man nu använder. Puss,
Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥