I will fight

2009-10-26 20:34:01
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Det är med slöa armar som jag ligger här uppkrupen i min säng och skriver. Träningen tog fruktansvärt bra idag måste jag säga.

Nåväl, idag samlade jag lite mod och frågade om det där med danspasset nere på Etic. Har jag berättat det förresten? Kanske, kanske inte. Jag minns inte riktigt. Lite kortfattat så frågade jag alltså om det finns möjlighet att hålla i ett danspass där nere. Hade förberett mig på ett rakt nej, eftersom man i många fall slipper bli besviken. Men faktiskt så verkade de ganska intresserade och jag blev alldeles sprallig. Ingenting är bestämt ännu, men efter min Stockholmsresa så ska jag prata lite vidare med dem sa hon. Jag är på gång ;)

Nu ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Skulle ju vara roligt om det hände något. Bio, bowling, vad som helst? Men samtidigt känns det skönt att bara vila lite. Speciellt eftersom att det inte alls är länge tills vi är nere i huvudstaden och ränner. Men jag tror absolut att det kommer att bli en trevlig vistelse! 6 sköna tjejer, 5 dagar i Stockholm, Idol, egen lägenhet och shopping. Hur bra låter inte det liksom?

Nåväl, kanske dags för duschen nu! Hörs,
Fanny ♥




» Pace 70 min



Pssst. För er som bor i Timråområdet och är sugen på lite bra träning kan jag varmt rekommendera Etic's Pace på måndagar. Klockan 18.20 kör man igång och på 70 minuter hinner man gå igenom hela kroppen. Sjukt bra träning och det är väldigt effektivt. Bra instruktör och en rolig stämning måste jag säga. Bra musik också! Man tränar armar, axlar, rumpa, lår, rygg, mage och kondition på ett 20-tal stationsövningar. Varje station stannar man på i 3x45 sekunder vilket gör att man hinner göra allting mycket och effektivt. Absolut det bästa passet jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥