If your heart's not in it for real, don't fake what you don't feel

2009-10-12 16:46:45
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Min dröm: Dra på sig mjukiskläder från topp till tå, krypa ner i min renbäddade säng och slå på One Tree Hill.
Min verklighet: Dra på sig massa fotbolls kläder och sparka boll i två timmar. Utomhus.


Nåväl, det är livet på en pinne det. Har varit en seg dag idag, fick lite ont i huvudet såhär på slutet också. Och ingen dans blev det idag heller, på grund av dendär äckligt långa träningen som jag nämnde här uppe. Suck, vad jag är negativ. Ska avreagera mig på något annat sätt så slipper ni mitt tjat. Hehe. Pusshej,
Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥