Nobody wanna see us together but it don't matter

2009-10-21 13:32:59
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Blev en tur till ETIC med pappsi igår kväll, dock gick det sämre med uppdateringarna här men jag hade lite annat för mig. Var skönt att träna lite, även om det inte blev så hårt igår då jag inte har styrketränat på jag-vet-inte-hur-länge. Men jag klarade mig ifrån träningsvärken idag iallafall, och det är ju skönt!

Däremot har jag en fruktansvärd mensvärk. Vet inte vart jag ska ta vägen, ni tjejer vet vad jag menar. Huhu.

Slutade halv elva idag ungefär, helt OK. Hade naturkunskap i två timmar först med våran gamla naturklass. Där erbjöds det massage med Ahmed och Victor. Vi fick alltså inte så mycket gjort om jag säger så. Sedan hände det inte så mycket mer. Resten har friluftsdag typ nu, och egentligen skulle jag också ha haft det men istället ska jag besöka kvinnikliniken på sjukan. Haha, känns hyfsat läskigt och är ganska nervös. Ska börja åka alldeles snart så jag hinner i tid. Måste hitta dit också! Lycka till Fanny.

Ikväll ska jag träna. Fotboll. Med Medelpad. Trodde jag hade lagt ner det men efter en hel del diskussioner ska jag försöka pina mig igenom det här. Jag känner mig verkligen NOLL sugen på att träna. Men jag har bestämt mig för att vara positiv idag. Jag ska åka dit och försöka ha roligt helt enkelt. Och det kommer att bli bra :)

Men nu tar vi en sak i taget och börjar alltså med sjukhuset. Därmed tackar jag för mig och ger mig själv en lyckospark innan jag pyser iväg. Ha en trevlig dag! Puss,
Fanny ♥
 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du kan ju alltid ringa mig om Du inte hittar

;-)

2009-10-21 @ 13:55:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥