Will you be there?

2009-10-19 22:54:35
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Åh, vad fruktansvärt roligt det var på dansen ikväll! Jag var verkligen noll pepp på det då inte Lisa skulle med, är inte lika roligt att vara där själv. Men som sagt, jag hade hur kul som helst! Jag är så glad att jag tog tag i det där och började med dansen. Där kan man verkligen släppa allt och bara följa med i musiken. Att man sedan börjar utvecklas och sätta stegen är ju också väldigt roligt, men det allra bästa är just att man inte behöver tänka på något annat. Blir lätt en fortsättning för mig efter jul! Nu är det bara mina kära brallor som ska inhandlas, sedan är allt på topp på den fronten!

Hade en liten duskussion med mamma och pappa förut angående Medelpad-tjofset. Allt känns så himla fel när det har med fotboll att göra, men jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Jag behöver verkligen ett uppehåll, men sedan när man pratar med m & p så känns det som att "äh, men jag kämpar ett tag till". Ska fundera imorgon, sedan tar jag nog ett nytt beslut. Men usch, det är så jobbigt att behöva välja såhär.

Nåväl, innan dansen så drog jag och resten av min familj in till Birsta. Senaste gången vi var där alla tre minns jag inte, det hör inte till vanligheterna att min far sätter så mycket som en tå innanför dörrarna där på City. Men idag slog vi till. Pappa ska på någon middag nu i veckan så han behövde en kavaj. Själv sprang jag på Gina och köpte ett nytt danslinne som jag invigde förut förresten. Det kanske var därför det blev roligt, haha? Mötte upp m & p på Kappahl och då hade gubben köpt sig en jacka också. Helt galet.

Imorgon väntar fotbollsgym och sedan har vi i princip bara en halvtimme i skolan. En redovisning som ska göras, sedan får vi gå hem. Vi har nämligen Temavecka den här veckan vi samhällare (åh, vad det känns bra att säga!) vilket innebär att vi inte har några vanliga lektioner. Temat är musik och idag spenderade vi några timmar med att försöka analysera låten Hallelujah. Inte så lätt som det låter!

Efter skolan åker jag hem och lämnar min tunga fotbollsväska och tar nästa bästa buss emot staden. Ska verkligen försöka att inte shoppa något, men jag kan inte lova er. Sedan möter jag upp en 'gammal' vän för en fika. Det ska nog bli trevligt :) Var år och dagar sedan jag tog en fika sådär. Kul att köra lite catching up också, det är ju aldrig helt fel!

Om jag får tid och lust efter stadsbesöket kanske det blir en sväng ner till ETIC. Om inte annat ska jag försöka göra något annat i träningsform. Simma, promenera, springa - vad som helst. Inga genvägar nu.

Klockan börjar bli rätt mycket med tanke på att det blir en tidig morgon imorgon. Delar med mig av en otroligt bra låt. Jag hade nog inte hört den förrän Tove sjöng den i Idol, men jag tycker den var rätt skön att lyssna på. Well, natti natti så hörs vi imorgon!
Fanny ♥



Lite mysko video kanske. Men som sagt: skön låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥