Addicted to your smile

2009-09-07 22:56:40
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Dåligt med tid för uppdatering idag måste jag säga, har varit igång sedan 8.00 imorse och nu äntligen ska jag få sova! Eller ja, om en liten stund iallafall.

Hade sovmorgon imorse, rätt skönt. Fast jag lyckas alltid behöva stressa i sista sekunden för jag tror att jag har hur mycket tid som helst på mig. Hann dock i tid och då väntade lite spanska sådär innan lunch.

Rätt skön dag annars, blev lite stressigt efteråt bara. Slutade 16.00 och hade samling 17.00 i Ljustorp inför match. Hann hem och slänga i mig lite mat som mamma hade varit så gullig och gjort iordning, packade väskan och sedan var det dags att åka. Hett derby på schemat, Söråker - Timrå. En prestigematch där vi åkte hem med 3 poäng efter ett 2-0 resultat.

Nu ikväll sedan jag kom hem har jag bara hunnit packa inför imorgon. Känns som en tung dag imorgon. Fotbollsgym, idrott & träning. Finns aldrig någon tid för vila längre, suger rätt skönt i benen nuförtiden.

Nåja, har ingenting att komma med idag heller faktiskt! Tackar för mig istället, natti natti.
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥